Groepslessen in Amsterdam en Bussum

 

Maak hier onder een keuze:

 

Op onze vestigingen Amsterdam ladies only Bruggebouw en Bussum zijn de clubfaciliteiten uitgebreid met groepslessen.
Onze leden mogen eenmalig gratis meedoen aan een groepsles!

 

Virtuele lessen

Maak hier onder een keuze.

 

Rooster

Zumba
Fitness en dansen op meeslepende Zuid Amerikaanse ritmes. Probeer het nu zelf, deze meeslepende latin aerobic dance workout! Het is een fitnessworkout met danspassen op Latijns-Amerikaanse muziek. De les is makkelijk te volgen, geen ingewikkelde danspasjes en dus voor iedereen geschikt.

Bodypump
Bodypump is een revolutionaire 60 minuten durende fitness work-out waarbij u met behulp van een stang en gewichten al uw spiergroepen aanpakt. U kunt op uw eigen niveau trainen.

Pilates
Functionele trainingswijze waarbij de nadruk op versterking van de romp ligt. In deze les worden uitsluitend grondoefeningen gedaan. Ontspannend, maar zeker ook inspannend!

Spinning (Virtueel)
Spinninglessen zijn geschikt voor alle fitheidniveaus: als deelnemer kiest u zelf de weerstand waarop u fietst waardoor u zelf het niveau van de les bepaalt. Het gebruik van een hartslagmeter tijdens deze lessen maakt uw training leuker en effectiever, maar is niet verplicht.

Shape4me
Een efficiënte trainingsmethode, gericht op de verbetering van de lichaamscontouren. Er worden oefeningen gegeven die de spierkracht, houding en spier-uithoudingsvermogen verbeteren. Afwisselend worden dynamische en statische grondoefeningen gedaan.

Step4me
Een optimale vetverbranding is het voornaamste doel van deze les en dat betekent een continue training op een vrij lage intensiteit. Om de continuïteit te garanderen, is de choreografie van deze les eenvoudig. Fatburning Steps is dan ook uitermate geschikt voor wie graag de beginselen van Steps willen leren.

Step&shape
Combinatie les van shape en steps om je conditie en uithoudingsvermogen te verbeteren en te werken aan spierversteviging. De les is toegankelijk voor zowel de beginnende als de gevorderde sporter.
 

Body Stretch
Body Stretch richt zich op een bewuste ademhaling, lichaamsbewustwording, stretchoefeningen voor het hele lichaam en ontspanning. Voor de beginners is deze les bijzonder geschikt om de lichaamsbewustwording te vergroten en de lichaamshouding te verbeteren. Gevorderde sporters, gewend aan inspanning, worden uitgedaagd zich te ontspannen en hun stijve spieren goed te stretchen voor een betere prestatie en herstel.

30 min core:
Een optimale training voor de buikspieren en versteviging van je 'core' ( buik, rug, heupen, billen )en verbetering van het uithoudingsvermogen.

Yoga: 
De yoga is geschikt voor iedereen, de les word op een rustig tempo uitgevoerd en is veel aandacht voor de uitvoering van de oefeningen.

Body&Mind:
Combinatie van Yoga, Thai Chi en een pilates workout waarbij je flexibiliteit en kracht opbouwt en je een gevoel krijgt van rust en kalmte. Gecontroleerde ademhaling, concentratie en een gestructureerde serie van stretches.

Grit:
Een les van 30 minuten waarbij je traint op je eigen maximale intensiteit. Op iedere oefening worden opties gegeven voor de beginnende en gevorderde sporter.